vineri, 4 decembrie 2009

Dan Negru si-a facut blog!!!

Da prezentatorule meu preferat si-a facut blog!! Il citesc zilnic , este un ``super om`` pe care il admir din toate punctele de vedere , imi place cum prezinta si spune lucrurilor pe nume nu ca alti ``prezentatori`` de emisiunii care citesc de pe chestionar ce sa spuna! Sa fim seriosi??

Showul de pe Antena1 cu ``Te Pui Cu Blonde`` ii cel mai inspirat show, + ca ai putea invata si ceva fata de ``otv`` care este chiar penibil cate o data.

Sa revenim cu ce am inceput Dan Negru si-a facut blog

7 comentarii:

  1. Da imi place blogu ii super!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Otv duce Tara aceasta de rapa !!! nustiu ce sa spun sunt penibili!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nustiu ce sa spun in legatura cu blogul este un blog bun!!! imi place cum scrie felicitari NEGRULE!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da si mie imi place blogul are cate putin din toate j`dore!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi place sa ma uit la Otv si nu m-am uitat niciodata dar este un post de televiziune , in loc sa inveti ceva te prostesti pe zi ce trece!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da emisunea mea preferata ii ```Te Pui Cu Blondele`` ii mortala . Da ii o emisiune super-inspirata.Si imi place si prezentatorul!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna nu vrei sa facem LinkXchange !!!!

    RăspundețiȘtergere